joi, 3 martie 2016

Studiu HONEYWELL: peste 70 % dintre români nu sunt conștienți de riscul fatal al monoxidului de carbon

  • În timp ce 85 % dintre respondenți folosesc un dispozitiv alimentat cu combustibil fosil, doar 30% din cei intervievați cred că în casele lor pot avea loc scurgeri de monoxid de carbon;

  • 34% dintre cei intervievați consideră în mod eronat că o bună aerisire este suficientă pentru siguranța locuinței în cazul scurgerilor de monoxid de carbon;


București, România, 2 martie 2016  Un studiu realizat de Honeywell (NYSE: HON) în România cu peste 1.000 de proprietari de locuințe a arătat că în timp ce 85% dintre respondenți folosesc acasă un dispozitiv pe bază de combustibil organic, cum ar fi gazele naturale, lemnul sau cărbunele, doar o treime (30%) au fost conștienți de faptul că aparatul lor ar putea duce la acumulări periculoase de monoxid de carbon (CO).

Monoxidul de carbon este un gaz incolor, insipid și inodor, care este emis atunci când un combustibil organic nu arde complet. Acesta poate afecta grav oamenii și are potențialul de a ucide atunci când nu este detectat. Aparatele de uz caznic cu combustibili fosili care nu au fost instalate corespunzător sau nu au fost verificate la timp sunt o cauză comună a intoxicațiilor cu monoxid de carbon în familie.

Studiul Honeywell arată o lipsă de înțelegere a amenințărilor pe care le aduce CO, mai ales că 34% din cei intervievați cred în mod eronat că o bună ventilație a locuinței ar fi suficientă pentru a evita acest pericol. În plus, 15% consideră în mod greșit că nu trebuie să ia măsuri pentru a preveni emisiile de CO pentru că pot simți mirosul de gaz în cazul în care acesta s-a acumulat în interiorul casei. În același timp, 19% dintre cei intervievați cred că alarmele de fum instalate în case sunt suficiente pentru a detecta monoxidul de carbon, deși cele mai multe dintre aceste dispozitive nu au capacitatea de detectare a monoxidului de carbon.

"Fiind un gaz inodor, insipid și incolor, CO reprezintă o amenințare reală pentru proprietarii de case și, prin urmare, este important să fie luate măsurile potrivite pentru a se proteja astfel de emisii," spune Gelu Olteanu, Sales Leader Honeywell pentru divizia Environmental and Energy Solutions România. "Oamenii ar trebui să inspecteze periodic și să curețe sistemele de încălzire din locuință, dar și să urmeze întotdeauna instrucțiunile producătorilor privind instalarea și operarea dispozitivelor lor. În plus, plasarea de alarme de monoxid de carbon certificate  EN50291 în locuințe asigură avertizarea atunci când apare o acumulare de gaz, cu mult înainte ca emisia să ajungă la un nivel periculos."

Studiul arată de asemenea că mai puțin de jumătate dintre respondenți (42%) au luat în considerare achiziționarea unui detector de monoxid de carbon separat, dar spun că în acest moment au alte priorități privind îmbunătățirile aduse locuințelor. Cu toate acestea, dintre cei care au luat în considerare achiziționarea unui astfel de produs, 75% au ales "un dispozitiv care este fabricat în conformitate cu standardele din industrie", ca principal criteriu de achiziție, ceea ce sugerează că cei care cumpără detectoare de CO sunt pregătiți să investească în produse de calitate superioară.

"De multe ori, specialiștii care se ocupă de curățarea hornurilor și a sobelor sunt solicitați numai după apariția incendiilor sau a intoxicațiilor cu CO într-o casă sau într-o clădire", spune Florin Cetățeanu, expert tehnic extrajudiciar în cadrul Asociației Coșarilor din România. “Intoxicațiile cu monoxid de carbon se datorează fie faptului că nu este curățat coșul de fum, fie faptului că acesta sau soba nu sunt etanșe, fie faptului că nu există priză pentru aer proaspăt. Monoxidul de carbon reprezintă un risc important și îi incurajăm pe toți să contribuie la reducerea riscului asigurându-se că aparatele de încălzit și coșurile de fum sunt curățate întotdeauna și au efectuate la zi toate lucrările de întreținere.”

Campania “Case Ocrotite”

Simptomele comune ale intoxicării cu CO includ dureri de cap, amețeli, greață, confuzie, vedere încețoșată, pierderea cunoștinței și chiar moartea, iar acestea se instalează lent. Pentru a ilustra grafic amenințările monoxidului de carbon, fotografa poloneză Lidia Popiel a creat o sedință foto dedicată, ca parte a campaniei “Case Ocrotite”, de prevenire a intoxicațiilor cu monoxid de carbon, realizată de Honeywell la nivel european. Imaginile de impact realizate de aceasta ilustrează modul în care amenințarea CO poate afecta nu doar pe cei care au aparate de încălzire sau locuințe mai vechi, ci pe oricine utilizează o sursă de combustibil fosil la domiciliu.

“Case Ocrotite” este o campanie europeană ce are ca scop creșterea gradului de conștientizare a posibilelor surse de CO dar și a amenințărilor pe care acest gaz le aduce.
Pentru mai multe detalii, vizitați www.detectormonoxidcarbon.ro.



Metodologia de studiu: Sondajul a fost realizat de eReasearch Corp prin metoda intervievării online. La studiu au participat 1.000 de respondenți, bărbați și femei, din toate zonele  României, în perioada 14-21 august 2015. Studiul a vizat, persoanele cu vârstă între 18 și 64 de ani, locuitori ai zonelor urbane  cu mai mult de 50.000 de persoane. 53% dintre respondenți sunt de sex feminin și 47% sunt de sex masculin. Rezultatele au fost rotunjite către cea mai apropiată cifră.

Despre Lidia Popiel: Lucrând ca fotograf profesionist din 1985, Popiel a fotografiat pentru reviste precum Zwierciadło, Pani sau Sukces și își expune fotografiile în întreaga Europă. Este lector al departamentului de fotografie în cadrul Școlii de film din Varșovia și este redactor șef al revistei Fine Life, dar lucrează și pentru fundația Polska jest kobietą și este președinte al Partidului Femeilor. Lidia Popiel este de asemenea jurnalist al postului de televiziune Polsat Cafe. În anul 2007, primarul din Gdańsk i-a oferit titlul de Ambassador of Amber 2008/2009. În 2009, a intrat în topul celor mai influente 12 femei din Polonia. 


Despre Honeywell:
Honeywell (www.honeywell.com) este o companie din topul  Fortune 100, lider în tehnologie și producție, oferind clienților din întreaga lume produse și servicii în domeniul aerospația, tehnologii de control pentru clădiri, case și mediul industrial, turbocompresoare și materiale performante. Pentru mai multe informații despre Honeywell, www.honeywellnow.com

marți, 9 februarie 2016

Merita publicitatea in interiorul autobuzelor RATB bugetele de promovare alocate? Citeste mai mult: Merita publicitatea in interiorul autobuzelor RATB bugetele de promovare alocate?

Publicitatea in interiorul mijloacelor de transport in comun, reprezinta o solutie optima de propagare a mesajului publicitar transmis de marketeri, in special datorita faptului ca, intr-o singura zi, doar in Bucuresti, sunt targetati aproximativ 700.000 calatori. Acest fapt asigura eficienta campaniilor de promovare, publicul fiind captiv, iar rata de retinere a mesajului publicitar poate depasi procentul de 78%.

Publicitate in autobuz RATB
Publicitate in autobuz RATB
Principala preocupare a responsabililor de marketing este aceea de a gasi noi metode de targetare al unui numar cat mai mare de potentiali clienti interesati de un produs / serviciu, pentru care se realizeaza o campanie de promovare.  Repetitia si vizualizarea constanta a mesajului transmis prin publicitatea in RATB  asigura recunoasterea produselor / serviciilor intr-o perioada foarte scurta de timp.
Agentia de publicitate neconventionala, Evia Media, prin expertiza acumulata, vine in intampinarea celor interesati de servicii de publicitate in RATB, cu argumente menite sa sustina eficienta acestui tip de promovare, astfel:
1. Autobuzele insotesc permanent consumatorii, mesajului publicitar ajungand la un numar foarte mare de calatori;
2. Reclama este pozitionata la nivelul ochilor, iar acest lucru transforma publicitatea in autobuze intr-un mediu care se consuma involuntar;
3. Autobuzele au o larga acoperire a orasului si aduc reclama in mijlocul zonelor aglomerate si dorite de catre advertiseri;
4. Publicul targetat este pregatit sa cumpere, fapt confirmat si de pozitionarea capetelor de linii langa centre comerciale;
5. Din punct de vedere al bugetului investit, niciun alt mediu publicitar nu poate avea impactul si expunerea oferita de publicitatea in interiorul mijloacelor de transport in comun
Fata de modalitatile clasice de expunere, publicitatea in interiorul autobuzelor nu agaseaza si nu deranjeaza, din contra, chiar starneste interesul. 


Citeste mai mult: Merita publicitatea in interiorul autobuzelor RATB bugetele de promovare alocate?

RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial Citeste mai mult: RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial

RSM, consultantul selectat la nivel global de catre companiile orientate spre antreprenoriat si dezvoltare, are placerea de a anunta o crestere de 6% a veniturilor sale anuale globale, acestea ajungand la 31 decembrie 2015 la 4,64 miliarde de dolari americani. De asemenea, RSM a urcat cu o pozitie in clasamentul mondial fiind in prezent cea de-a sasea retea globala de firme independente de consultanta, audit si fiscalitate.

COMUNICAT DE PRESA
9 Februarie 2016 
RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial
RSM, consultantul selectat la nivel global de catre companiile orientate spre antreprenoriat si dezvoltare, are placerea de a anunta o crestere de 6% a veniturilor sale anuale globale, acestea ajungand la 31 decembrie 2015 la 4,64 miliarde de dolari americani. De asemenea, RSM a urcat cu o pozitie in clasamentul mondial fiind in prezent cea de-a sasea retea globala de firme independente de consultanta, audit si fiscalitate.   
Veniturile anuale ale retelei au crescut cu 10% in Statele Unite, cu 10% in Europa (calculate in monede locale), cu 6% in Orientul Mijlociu si Africa de Nord, cu 1% in regiunea Asia-Pacific si cu 9% in America Latina. Veniturile realizate din audit si contabilitate au crescut cu 4% ajungand la 2,27 miliarde USD, veniturile realizate din prestarea de servicii de consultanta fiscala si tax compliance au crescut cu 7% ajungand la peste 1,35 miliarde USD, iar veniturile din serviciile de advisory si consultanta au crescut cu 6,9% ajungand la 1,02 miliarde USD.
Pe 26 Octombrie 2015, toate firmele din reteaua globala RSM au adoptat noul brand si noua marca comerciala "RSM". Brandul unificat permite RSM sa faca mai bine cunoscute la nivel international punctele sale forte, capabilitatile si serviciile oferite in calitatea sa de consultant orientat catre clientii care actioneaza in middle market.
Jean Stephens, CEO al RSM, a declarat: “Am avut un an foarte bun iar aceste cifre arata faptul ca RSM isi sporeste punctele sale forte. Reteaua mondiala de firme RSM ajuta companiile sa opereze intr-un mediu complex si extrem de schimbator, furnizand expertiza si consultanta profesionala pe baza unei foarte bune cunoasteri a mediului de afaceri local si international. Brand-ul nostru unic ne permite sa ne concentram si mai mult pe nevoile clientilor nostri, construindu-le increderea in dezvoltarea propriilor lor afaceri ".
In 2015, RSM  a primit in retea 11 noi companii, membrii deplini sau firme corespondente, activand in state precum Bangladesh, Belarus, Bosnia-Herzegovina, Columbia, Italia, Mali, Niger, Filipine, Sri Lanka, Tajikistan si Zimbabwe. Astazi, RSM inseamna mai mult de 38 de mii de experti care opereaza in 780 de birouri din 120 de tari.
Jean Stephens a adaugat: “Industria serviciilor profesionale continua sa fie directionata de schimbarile din mediul global de afaceri. Pe masura ce economiile dezvoltate continua sa creasca, se va observa o nevoie sporita de produse si servicii furnizate de firmele care actioneaza in middle-market. Membrii RSM din intreaga lume vor presta servicii si vor creste impreuna cu clientii care doresc sa-si dezvolte ofertele sau dimensiunea afacerilor pentru a putea face fata competitiei intr-o economie globala din ce in ce mai unificata. Nevoia de colaborare internationala, prin urmare, este vitala pentru supravietuire si crestere in climatul economic actual."
La randul sau, Dan Schwartz, Managing Partner al RSM Romania precizeaza: "Anul care s-a incheiat la 31 decembrie 2015 a fost si pentru noi unul cu o semnificatie deosebita. Pe langa o crestere de venituri de peste 15% fata de 2014, implementarea totala a noilor proceduri implicate de adoptarea brand-ului global RSM a reprezentat un motiv special de satisfactie. Suntem in continuare decisi sa ne continuam drumul ascendent si sa ne incadram in efortul general inregistrat la nivelul retelei din care facem parte, de a ne sprijini clientii in toate actiunile indreptate catre cresterea si dezvoltarea afacerilor lor locale si internationale. De asemenea, vom continua sa fim implicati in toate demersurile mediului de afaceri romanesc pentru consolidarea in Romania a unei economii de piata functionale si performante".
RSM funizeaza clientilor sai o paleta de servicii multidisciplinare armonizate la nivel global. Acest lucru este obtinut prin concentrarea pe calitatea serviciilor prestate, pe integritatea etica si morala a expertilor nostri, pe respectarea si promovarea valorilor bradului RSM si pe construirea unor relatii corecte cu clientii, bazata pe incredere si spirit de echipa. 
Jean Stephens a mai declarat: “Rebranding-ul la nivel mondial a fost un urias succes, iar reteaua a castigat multa energie din modul comun de definire a obiectivelor si viziunii de viitor. Sunt convinsa ca ne asteapta minunate oportunitati, generate de noi dezvoltari la nivel global sub acelasi brand unic"
Nota catre Editori:
Pentru informatii suplimentare rugam contactati:
Gillian Hawkes
RSM International
gillian.hawkes@rsm.global
Phone: +44 (0)20 7601 1092

Dan Schwartz
RSM Romania SRL
dan.schwartz@rsmro.ro
Telefon: +40 21 318 9150


Citeste mai mult: RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial

Atenţionare de călătorie

Grecia - proteste fermieri cu blocaje la punctele de frontieră

Atenţionare de călătorie
Ministerul Afacerilor Externe informează cetăţenii români care călătoresc în Republica Elenă că, din data de 8 februarie 2016, fermierii eleni au decis continuarea protestelor și blocarea drumurilor naționale și autostrăzilor care asigură legătura cu punctele vamale, cu următoarele intervale orare (ora locală):
- Vama Promachonas, la granița cu Bulgaria, va fi blocată pentru un interval de 24 ore, cu începere de la ora 21.00. Pentru acest punct vamal, este a 8-a zi de blocaj.
- Vama Exohis, frontiera cu Bulgaria, este blocată pentru un interval de 24 de ore, începând de astăzi, ora 11.00.
- Vama Evzoni, frontiera Greciei cu Macedonia, va fi blocată astăzi, în intervalul orar 19.00 – 22.00.
- Vama Doirani, frontiera Greciei cu Macedonia, va fi blocată astăzi în intervalul orar 18.00 – 22.00.
- Vama din Krystallopigi, frontiera cu Albania, va fi blocată astăzi până la ora 23.00.
- Autostrada Egnatia, în zona Kerdillion, este blocată pentru un interval de 24 de ore, începând de astăzi, ora 12.00.
Având în vedere că situaţia blocajelor de trafic este în permanentă schimbare, se recomandă şi verificarea individuală a rutelor avute în vedere de către transportatorii de mărfuri interesaţi de tranzitarea teritoriului elen.
Ministerul Afacerilor Externe recomandă consultarea paginii de Internet www.mae.ro şi reaminteşte că cetăţenii români care călătoresc în străinătate au la dispoziţie aplicaţia „Călătoreşte în siguranţă” (disponibilă gratuit în „App Store” şi „Google Play”), care oferă informaţii, sfaturi de călătorie şi posibilitatea de alertare, în cazul în care apar situaţii speciale.
Despre Ministerul Afacerilor Externe
Informaţii suplimentare:Stadiul îndeplinirii principalelor criterii tehnice de acces în programul Visa Waiver (VWP)I. Securitatea documentelor de călătorie1. Începând cu 18 ianuarie 2010, sistemul de eliberare a paşapoartelor electronice (biometrice) a devenit funcţional la nivelul întregii ţări.2. Toate documentele de călătorie emise de statul român răspund, de asemenea, unor standarde de securitate ridicate.3. Este operaţional un mecanism de transmiterea către Interpol, în termen de 24 de ore, a informaţiilor legate de paşapoartele pierdute sau furate.II. Controlul la frontierăAu fost adoptate numeroase acte normative în vederea combaterii eficiente a activităţilor infracţionale transfrontaliere: - HG 324/2007, de aprobare a Strategiei Naţionale privind Controlul la Frontieră pentru perioada 2007-2010, conţinând măsuri de gestionare coerentă şi eficientă a frontierei de stat a României - HG 1122/2007, de aprobare a Strategiei Naţionale privind Migraţia (2007-2010), conţinând măsuri de control al migraţiei, prevenirea şi combaterea migraţiei ilegale, acordarea de azil şi integrarea socială a străinilor - HG 1654/2006, de aprobare a Strategiei naţionale de combatere a traficului ilegal de persoane (2006-2010)III. Aspecte legate de imigraţie1. Implementarea la nivel naţional a formatului unic de permis de reşedinţă pe teritoriul României pentru cetăţenii statelor terţe, în conformitate cu prevederile Regulamentului CE 1030/20022. Transpunerea în legislaţia naţională a prevederilor acquis-ului comunitar în domeniul aziluluiIV. Acorduri de cooperare în domenii relevante semnate sau în curs de negociere cu partea americană1. Acordul între Ministerul Internelor şi Reformei Administrative din România şi Departamentul Energiei al SUA privind cooperarea în prevenirea traficului ilicit cu materiale nucleare sau radioactive, semnat la Bucureşti, la 15 septembrie 20082. Declaraţia între Ministerul Internelor şi Reformei Administrative (MIRA) din România şi Departamentul Securităţii Interne din SUA privind principiile de cooperare în vederea întăririi măsurilor bilaterale de securitate pentru călătoriile internaţionale şi cerinţele Programului Visa Waiver, semnată la Washington, la 3 noiembrie 20083. Sunt în curs de finalizare negocierile cu partea americană cu privire la Memorandumul de Înţelegere între Guvernul României şi Guvernul Statelor Unite ale Americii privind activitatea ofiţerilor de securitate de pe aeronave (air marshals).


Citeste mai mult: Atenţionare de călătorie

Cadoul perfect de Valentine's Day

Cum cea mai romantica zi a anului se apropie cu pasi repezi, este bine ca deja sa te gandesti la cadoul potrivit pentru persoana iubita. Probabil deja ai in minte un tip cadou, sau poate nu.

Cadoul perfect de Valentine's Day
Astazi iti propunem sa te lasi inspirat de ideile noastre de cadouri de Valentine's Day iar noi iti garantam ca ii vei castiga afectiunea printr-un cadou deosebit.
Este deja prea banal ca de Ziua Indragostitilor sa oferi mult-obisnuitele cadouri, precum o carte, cutie de bomboane si un buchet de flori. Nu ca nu ar fi suficient, insa persoana iubita merita mult mai mult. Pe langa atentia, iubirea si grija de trebuie impartasite in fiecare zi si nu doar de Valentine's Day, un cadou ales cu grija ii poate demonstra cat de important/importanta este pentru tine!
Decat sa alergi cu disperare la cel mai apropiat magazin de lenjerie cu o zi inainte, de ce nu ii cumperi un ceas?
Un ceas de firma poate fi un cadou foarte apreciat, mai ales cand este daruit cu o ocazie atat de speciala si din toata inima. Alegerea unui ceas ca si cadou pentru Valentine's Day este un gest romantic perfect. Gandeste-te la aceste aspecte: ii oferi ceva la care se va uita in fiecare zi, ii dovedesti ca te-ai gandit la ea/el si la personalitatea ei/lui si daca vrei sa fii si mai romantic de atat fa-i si o declaratie legata de longevitatea iubirii.
BestWatch.ro ne ajuta in alegerea ceasului potrivit pentru Valentine's Day si vine in ajutorul clientilor sai cu cateva sugestii pentru a-i cumpara persoanei dragi un ceas pe care il va iubi. Si pentru a face mai usoara oferirea unui astfel de cadou, pe site-ul Best Watch, ceasurile de Valentine's Day au si reduceri promotionale:
Iata o lista orientativa de idei de ceasuri pentru Valentine's Day:


Citeste mai mult: Cadoul perfect de Valentine's Day

Consultările secretarului de stat Daniel Ioniţă cu adjunctul ministrului belarus de externe Elena Kupcina Citeste mai mult: Consultările secretarului de stat Daniel Ioniţă cu adjunctul ministrului belarus de externe Elena Kupcina

ecretarul de stat pentru afaceri strategice Daniel Ioniţă va întreprinde, în perioada 10-11 februarie 2016, o vizită la Minsk pentru consultări cu adjunctul ministrului belarus de externe, Elena Kupcina. Prezenta rundă are loc la invitaţia părții belaruse și este organizată în continuarea rundei de consultări la același nivel de la Bucureşti, din 8 septembrie 2015.

Consultările secretarului de stat Daniel Ioniţă  cu adjunctul ministrului belarus de externe Elena Kupcina
Programul vizitei include și o rundă de consultări cu președinții Comisiilor pentru Relații Internaționale din cadrul celor două Camere ale legislativului belarus și cu președintele Grupului Parlamentar de Prietenie Belarus-România, precum și susținerea unei prelegeri la Facultatea de Relații Internaționale din cadrul Universității de Stat din Belarus pe tema „Opportunities, Risks and Challenges. Europe in the 21st century”.
Agenda consultărilor vizează: relaţiile bilaterale româno-belaruse – aspectele politice, economice, cadrul juridic bilateral şi alte domenii de interes, precum colaborarea în domeniul cultural şi al relaţiilor între cele două foruri legislative; cooperarea bilaterală româno-belarusă în cadru multilateral; agenda de cooperare UE – Belarus; problematica regională.
Despre Ministerul Afacerilor Externe
Informaţii suplimentare:Stadiul îndeplinirii principalelor criterii tehnice de acces în programul Visa Waiver (VWP)I. Securitatea documentelor de călătorie1. Începând cu 18 ianuarie 2010, sistemul de eliberare a paşapoartelor electronice (biometrice) a devenit funcţional la nivelul întregii ţări.2. Toate documentele de călătorie emise de statul român răspund, de asemenea, unor standarde de securitate ridicate.3. Este operaţional un mecanism de transmiterea către Interpol, în termen de 24 de ore, a informaţiilor legate de paşapoartele pierdute sau furate.II. Controlul la frontierăAu fost adoptate numeroase acte normative în vederea combaterii eficiente a activităţilor infracţionale transfrontaliere: - HG 324/2007, de aprobare a Strategiei Naţionale privind Controlul la Frontieră pentru perioada 2007-2010, conţinând măsuri de gestionare coerentă şi eficientă a frontierei de stat a României - HG 1122/2007, de aprobare a Strategiei Naţionale privind Migraţia (2007-2010), conţinând măsuri de control al migraţiei, prevenirea şi combaterea migraţiei ilegale, acordarea de azil şi integrarea socială a străinilor - HG 1654/2006, de aprobare a Strategiei naţionale de combatere a traficului ilegal de persoane (2006-2010)III. Aspecte legate de imigraţie1. Implementarea la nivel naţional a formatului unic de permis de reşedinţă pe teritoriul României pentru cetăţenii statelor terţe, în conformitate cu prevederile Regulamentului CE 1030/20022. Transpunerea în legislaţia naţională a prevederilor acquis-ului comunitar în domeniul aziluluiIV. Acorduri de cooperare în domenii relevante semnate sau în curs de negociere cu partea americană1. Acordul între Ministerul Internelor şi Reformei Administrative din România şi Departamentul Energiei al SUA privind cooperarea în prevenirea traficului ilicit cu materiale nucleare sau radioactive, semnat la Bucureşti, la 15 septembrie 20082. Declaraţia între Ministerul Internelor şi Reformei Administrative (MIRA) din România şi Departamentul Securităţii Interne din SUA privind principiile de cooperare în vederea întăririi măsurilor bilaterale de securitate pentru călătoriile internaţionale şi cerinţele Programului Visa Waiver, semnată la Washington, la 3 noiembrie 20083. Sunt în curs de finalizare negocierile cu partea americană cu privire la Memorandumul de Înţelegere între Guvernul României şi Guvernul Statelor Unite ale Americii privind activitatea ofiţerilor de securitate de pe aeronave (air marshals).


Citeste mai mult: Consultările secretarului de stat Daniel Ioniţă cu adjunctul ministrului belarus de externe Elena Kupcina

Care sunt avantajele utilizarii unui soft de monitorizare a flotei de la Multifleet? Citeste mai mult: Care sunt avantajele utilizarii unui soft de monitorizare a flotei de la Multifleet?

Modernizarea unei companii inseamna fara indoiala investitii pe care trebuie sa le facem periodic atat pentru a tine pasul cu competitia, precum si pentru a ne asigura o serie de avantaje.

Care sunt avantajele utilizarii unui soft de  monitorizare a flotei de la Multifleet?
Modernizarea unei companii inseamna fara indoiala investitii pe care trebuie sa le facem periodic atat pentru a tine pasul cu competitia, precum si pentru a ne asigura o serie de avantaje. Atunci cand vine vorba despre investitiile pe care le facem pe partea de software, cu siguranta adesea suntem destul de rezervati in privinta acestora. Trebuie totusi sa admitem ca aplicatiile software ne-au permis sa ne imbunatatim considerabil calitatea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri. Una dintre aplicatiile software extrem de populare la ora actuala pentru multe companii este cea de monitorizare a flotei de la Multifleet.
O astfel de aplicatie este considerata astazi un strict necesar avand in vedere ca soferii indisciplinati adesea aduc diverse prejudicii unei companii prin adoptarea unor comportamente neadecvate. La ora actuala am putea spune ca avem la dispozitie numeroase metode de monitorizare a flotei, insa aplicatia Multifleet ne aduce un numar mult mai mare de avantaje spre deosebire de modalitatile clasice de monitorizare.
Ce avantaje avem daca folosim aplicatia de urmarire gps de la Multifleet?
Aplicatia Multifleet ne da posibilitatea de a avea un control absolut asupra intregii flote auto, avand in vedere ca aceasta a fost creata astfel incat sa ne alerteze in timp real neregularitatilepe care in general le fac soferii din cadrul unei companii. Cel mai adesea, costul cel mai mare este generat de catre amenzi datorita faptului ca soferii nu adapteaza intotdeauna viteza. In aceste conditii, aplicatia ne alerteaza ori de cate ori un sofer depaseste limita de viteza pe anumite sectoare de drum.
Un alt avantaj al utilizarii acestei aplicatii se datoreaza faptului ca ne poate furniza simultan si informatii cu privire la ora si data cand s-a efectuat o alimentare sau cand s-a stationat cu motorul pornit timp indelungat. Stim cat de costisitoare pot devenii situatiile in care soferii stau cu motorul pornit fara a avea un motiv anume.
Nu de putine ori multi soferii se abat simultan de la itinerariul prestabilit pentru a-si rezolva diverse probleme personale, astfel ca vor genera simultan costuri pe care tot compania va trebui sa le suporte. Aplicatia Multifleet ne da insa posibilitatea de a fi alertati in timp real chiar si atunci cand soferii se abat de la drumul prestabilit fara a avea un motiv anume.
Aplicatia www.multifleet.ro este o aplicatie complexa, dar foarte simplu de utilizat de care orice companie are nevoie atunci cand doreste sa-si reduca substantial costurile aditionale. 
SC AUTO3P (EUROPE) ROMANIA SRL - Multifleet
+40317102085
office@auto3p.com.ro


Citeste mai mult: Care sunt avantajele utilizarii unui soft de monitorizare a flotei de la Multifleet?