joi, 12 mai 2016

Petreceri pentru copii cu Paradisul personajelor

Bucuria unui nepot


Atunci când îmbătrânești nu te mai gândești decât cum ar fi să îți ții în brațe nepotul sau nepoata. Nu credeam că voi fi atât de emoționat la prima întâlnire cu micuța mogâldeață, mi-au revenit sentimentele din ziua în care s-a născut prima mea fetiță. De atunci mi-am promis să am grijă de micuța Melek și să îi ofer cele mai frumoase petreceri. Până pe la vârsta de 4 ani petrecerile le-am organizat acasă, după care am decis  că este momentul să schimbăm ceva. Așa că am apelat la ajutorul celor de la paradisulpersonajelor.ro, firmă care se ocupă cu petreceri pentru copii.




De ce sa optezi pentru ajutor in organizarea de petreceri pentru copii?


Primii ani din viața micuților sunt foarte importanți, pentru că acea perioadă este cea în care nu au griji, probleme ci doar se distrează. Am apelat la această firmă și la petrecerea de botez a micuței, ei ne-au trimis ursitoarele care au făcut un spectacol incredibil. Așa că am decis și de această dată să apelăm tot la ei, voiam ca printre invitați să fie și personajul preferat de Melek adică Elsa din desenul Frozen.
Noi nu puteam să ne deghizăm în acest personaj și cu siguranță nu am fi avut atâta succes cât o persoană care face asta de mai mult timp. Pe deasupra trebuia ca totul să fie credibil, cea mică să se distreze alături de prietena sa. În cadrul acestor petreceri pentru copii organizate de cei de la Paradisul Personajelor cei mici au parte de: prezența personajului preferat, dansuri, face-painting, diverse modelaje realizate din baloane, jocuri interactive adaptate în funcție de vârsta celor mici.



Cel mic își va aduce mereu aminte de aceste petreceri și pe deasupra se va simți special în acea zi, mai ales că personajul lui preferat se află acolo pentru el. Echipa aceasta este una foarte tânără care are mult lipici în rândul celor mici, nu o să vă pară rău dacă îi chemați în ajutor.
Prețurile sunt foarte accesibile ținând cont de costurile pe care le-ar avea în general o petrecere și de faptul că micuțul va fi mult mai fericit acum. Desigur puteți să închiriați și o mașină de balonașe de la ei, copii sunt foarte bucuroși dacă aveți o astfel de mașină la petrecere.
Intrați pe site și consultați chiar voi prețurile și ofertele puse la dispoziție de Paradisul personajelor, vă garantez că veți găsi cele mai accesibile prețuri și veți câștiga ajutorul unei echipe de poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu